گردشگری

۳۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیدنی های مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته کوه عظیم بینالود و در میان کوههای سربه فلک کشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می کند. این مکان در 75 کیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شکوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهک خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد شهریور 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.تورمشهد شهریور 95

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تورمشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تورمشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.تور مشهد شهریور 95

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

پارک امت مشهد

پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.تور مشهد شهریور 95

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربی مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربی شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردینه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شاندیز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری تور مشهد شهریور 95 بحساب می اید و دارای آب و هوای معتدل کوهستانی میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و یا به صورت جزیره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی برای استراحت و تفریح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان افتخار مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با کیفیت خوب می گردید من این هتل آپارتمان را به شما پیش نهاد می کنم این هتل در سال 92 تاسیس شده است و دارای 19 واحد سوئیت و آپارتمان یک خوابه می باشد امکانات هتل شامل اینترنت در لابی و واحد ها فولبرد رستوران خدمات خانه داری گشت درون شهری صبحانه در رستوران و در اتاق ها دستگاه واکس کفش تبدیل ارز تهیه بلیط و ... می باشد. مسافرانتور مشهد نوروز 96می توانند اقامت راحتی را در ایت هتل داشته باشند.

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم جزء یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس است که حدود دو ماه است که افتتاح شده است و یک هتل زیبا و نو ساز می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه می باشد.در هتل آپارتمان میثم صبحانه , ناهار و شام به صورت منو انتخابی سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان بسیار مناسب است به طوری که به حرم مطهر و مرکز شهر مشهد نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان صوفیان تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۲۵ دقیقه می باشد.

آدرس : مشهد – خیابان دانش شرقی ۱۷ – هتل آپارتمان میثم

 

هتل آپارتمان هورام مشهد

هتل آپارتمان هورام مشهد در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با داشتن سوییت و آپارتمان های یک خوابه با فاصله ی نزدیک به خیابان امام رضا و چهار راه دانش آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد نوروز 96امام هشتم (ع) می باشد. فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی ,تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه می باشد. امکانات هتل شامل : لابی , اینترنت در واحد و لابی,فولبرد, آسانسور,خدمات اختصاصی,صبحانه,سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

 

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر و با امکاناتی نظیر کافی شاپ ، کافی نت ، رستوران و اینترنت وایرلس رایگان در لابی، واحدها و رستوران، سیستم گرمایش و سرمایش ، و صندوق امانات اختصاصی و همواره آماده پذیرایی از شما زائرانتور مشهد نوروز 96 گرامی می باشد.

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.تور کیش نوروز 96پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی

در مجاورت چند مجموعه تفریحی، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسیار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار می گیرد.

اسکله تفریحی مجموعه‌ای است که شامل امکانات تفریحی مانند جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی می باشد. همچنین قایق های کف شیشه‌ ای نیز در آن موجود می باشد که گردشکران تور کیش نوروز 96 برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همچون یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره فوق العاده بی نظیری و زیبایی را در معرض دید مسافران تورکیش که با پروازهای شبانه به این ناحیه سفر می کنند قرار خواهد داد. ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

تور کیش نوروز 96

جاده دنیا کیش

پارک دلفین های کیش

این پارک تفریحی با مساحت 100 هکتار در جنوب شرقی کیش قرار دارد .تور کیش نوروز 96این پارک دارای گیاهان گوناگون و باغ پرندگان می باشد . همچنین در این پارک پستانداران دریایی از مانند شیر دریایی شمالی ، شیر دریایی جنوبی ، پنگوئن ، گراز دریایی و گربه دریایی که در کل 21 نوع پستاندار که در فضای آب 1800 متر مکعب نگهداری می شوند . این پارک تفریحی دارای 100 نوع گیاه شامل بنجامین های بزرگ ، اوکالیپتوس ، شیشه شور ، تکوما ،کهور ، گل ختمى ، آکاسیا ، مورد ، سیاه نوفیلد ، کند کارپوس ، جونیا پروس ، درختان لور و 25 گونه مختلف از کاکتوس و دیگر گیاهان میباشد . علاقه مندان به وسیله ی اتوبوسهای قطاری اول از پارک پرندگان و بعد از دلفیناریوم جزیره کیش دیدن میکنند .

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

رستوران پاتوق کیش

یکی از رستوران های زیبای کیش رستوران پاتوق می باشد که دارای دیزاینی کاملا زیبا استتور کیش تابستان 95 ظرفیت رستوران 80 نفر می باشد پس سعی کنی در روزهای تعطیل حتما از قبل میز رزرو کنید معمولا در محیط رستوران همیشه یک موسیقی بخش می شود در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می شود.گردشگران تور کیش شهریور 95 می توانند در این رستوران لحظات خوشی راسپری نمایند.

فست فود بوف کیش

همانطور که می دانید این فست فود یکی از فست فودهای مطرح ایران استتور کیش تابستان 95 که دو شعبه آن در جزیره زیبای کیش در بازار پردیس دو طیقه اول واقع شده است کیفیت غذاها همانند دیگر شعبه ها می باشد قیمت متوسط مواد اولیه تازه محیط آرام و تمیز آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش شهریور 95 می باشد از دیگر امکانات این فست فود اینترنت می باشد همچنین شما اگر مایلد یک جشن دوستان داشته باشید می توانید با مدیریت هماهنگ کرده تا نهایت همکاری با شما صورت گیرد.تور کیش نوروز 96

 

 

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش از رستوران های خوب جزیره می باشدتور کیش تابستان 95 که شما بد از یک خرید می توانید لحظهای مفرحی را آنجا سپری کنید منو رستوران باز استتور کیش نوروز 96برخورد کارکنان بسیار صمیمی کیفیت غذاها عالی می باشد همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما مسافران تور کیش شهریور 95 می باشد .

 

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران تور کیش تابستان 95 و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شودتور کیش نوروز 96

 

رستوران ایتالیایی کوکوبانا | Kokobana کیش

در بین رستوران های جزیره کیش که خیلی هم زیاد هستن،تور کیش تابستان 95 یه رستوران ایتالیایی خوب قرار داره که مالکش یکی از بازیگران ایرانی یعنیتور کیش نوروز 96خانم روناک یونسی هستن. «رستوران ایتالیایی کوکوبانا» فقط پیتزا نداره و انواع ساندویچ هم در منوش هست به علاوه این که به صورت کافی شاپ هم عمل می کنه و تور کیش شهریور 95می تونین در کنار غذاتون نوشیدنی هم سفارش بدین.

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان تور کیش هتل شایگان شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: کیش ،مقابل بازار پردیس ،بلوار رودکی

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900تور کیش هتل داریوش

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

تور کیش نوروز 96

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش  در گروه هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد.این هتل در سال 1378 در میدان امیرکبیر کیش احداث شده و برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش در مجموع دارای 70 اتاق و 42 کارمند می باشد. در بخش پشتی هتل آریان هتل مریم قرار گرفته، در جنوب این هتل بازار مروارید واقع شده است. بازار پانیذ و پردیس در شرق این هتل و مرکز تجاری زیتون در شمال این هتل قرار گرفته است. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل فرودگاه و همچنین در فاصله 5 دقیقه از آن مرکز جزیره قرار گرفته است. این هتل به اینترنت پرسرعت جهت رفاه میهمانان مجهز می باشد.

 

امکانات هتل شامل:

روم سرویس 24 ساعته  ویژه  میهمانان تور کیش ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن کنفرانس مجهز به سیستم صوتى و تصویرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دریایى، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفریحى جزیره ویژه  میهمانان تور کیش ، سالن بیلیارد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر لابی هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر رستوران هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر اتاق هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش در میدان ساحل احداث شده است. مساحت این هتل 55000 متر مربع می باشد و برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش در مجموع از 195 اتاق تشکیل شده است. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره به این هتل بسیار نزدیک می باشد. این هتل در سال 1388 ساخته شده است. فرودگاه کیش 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی ویژه  میهمانان تور کیش  ،  ماهواره، کافی شاپ، بیلیارد، پارکینگ، نمازخانه، لابی، آرایشگاه، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی میهمانان تور کیش ، خشکشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

 تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر لابی هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر کافی شاپ هتل شایان کیش

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات تابستان 95 این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه تور آنتالیاخود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا



  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

دیدنی های چین

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تیر 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی بهچین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. تور چین نوروز 96 این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالیچین درآمد. تور چین تابستان 95 امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین شهریور 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. 

دیوار چین

 

دیوار چین

 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن نرخ تور لحظه آخری چین امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص تور چین نوروز 96 می باشد.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. تور چین تابستان 95

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه تور چین مرداد 95 برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد.

شهر ممنوعه چین

  • mali mohamadi